tiistai 27. joulukuuta 2011

Award!


Blogi Kuje oli antanu meille tunnustuksen! Kiitos ja kummarrus sinne suuntaan!
Ja nyt meijän kaikkien pittää kirjottaa 8 asiaa itestämme.
And here we go:

Oona:
1. Juon TOSI paljon vettä ja vielä koko ajan.
2. Miulla on enemmän poikakavereita kuin tyttökavereita.
3. Oon harrastanut tanssia kohta 3 vuotta.
4. Rakastan Novelle Plus Sinkki + E:tä.
5. Venyttelen joka päivä.
6. En vietä joulua
7.Tykkään siivoamisesta.
8. Rakastan kynslakkoja :)

Heini:
1. Oon oikeesti blondi
2. Alotin kahvin juonnin jo melko pienenä
3. Puhun paljon englantia ja meillä puhutaanki sitä koko ajan
4. Tykkään kattoa leffoja
5. Ja jotkut kirjatki on ihan hyviä
6. Pidän maanläheisistä väreistä (tällä hetkellä)
7. Tykkään skeitailla, vaikka en ookkaan kovin hyvä siinä vielä
8. Ja yritän kasvattaa pitemmät hiukset ku meijän Henriikalla.

Henriikka:
1.Rakastan valokuvausta ja otaki kuvia koko aika.
2. Haluaisin osata lumilautailla, mutta en jaksais opetella sitä.
3.Oon tosi järjestelmällinen.
4. Tykkään olla koulussa!
5.Oon pelänny pellejä, nykyään niien naamat vaan ärsyttää mua suunnattomasti ja vältän niiden läsnäoloa.
6. Vihaan YLI KAIKEN tätä kyseistä hymiötä --> ;P
7.Haluisin osata tehä graffiteja
8.En tykkään muitten kissoista, mutta kyllä nuo omat mennee!

Ei kommentteja: