keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

From flea market

Löysin kirpparilta maailman cooleimman t-paidan ja se makso vaan euron niin mun oli pakko ottaa se. Kitarat kun nyt vaan on niin ihanoita! Sakset tossa yhessä kuvassa on sen takia ko mietin, että leikkaanko tästäkin topin, mutta mulla alkaa olla noita salipaitoja jo aikamoinen pino että taijan säästää tän.

Niin ja tässä samallahan voin esitellä mun uudet korvikset. Joo, korvikset joita alettiin hyvin nopeasti kutsumaan kasarilorttokorviksiksi! No oli miten oli, tykkään noista ainaki itte tosi paljon ja ne maksoki jonku kaks euroa. Valehtelematta ja yhtään vähättelemättä nuo painaa oikeesti todella paljon ja nyt mun täytyy pitää korviksista taukoa. Mutta, heti ko taas voin, niin lorttokorvikset on mun ykkösvalinta!


-Henriikka

Ei kommentteja: