sunnuntai 18. marraskuuta 2012

"Ei nuo sun sotilaat voi maastoutua ko appelssiinikiisseliin."

Löysin tollasia sotilaita ja jääkaappimagneetteja meikän askartelulootasta! Siellä on mielettömät määrät kamaa josta en etes tiiä, ko oon saanu sen valmiina. Aina meikä tekkee sieltä löytöjä.

Kuitenni. Meinasin etten tykkää noista sotilaista oikeen ko ne on niin vihamielisiä, niin päätin maalata ne oransseiksi. Ne voipi olla sitte vähä ilosempia.

Noita kirjaimiaki oli sitten niinku kulmakunnan kovimman koviksen aapisessa, eli aika köyhästi. Pitänee toivoa joulupukilta lissää..Se joka keksii noista eniten sanoja, saa olla mun paraskaveri! Itellä ei oikeen runosuoni syki.

Niiiii! ja meikä muka ostanu jo ekat joululahjatki. Meikä 1 Joulu 0. Tällä kertaa se en oo minä joka niitä kaupanovia hakkaa vielä 24. päivä.


Henriikka

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mihin tinasotilaat pääty? :)

Heini, Oona & Henriikka kirjoitti...

Sotilaat pääty turvaamaan rauhaa mun sängyn yläpuolella olevalle hyllylle!:) Laitan vaikka kuvaa mun komppaniasta johonki tulevaan postaukseen! :)

-Henriikka